5 טיפים לתכנון חופשה מושלמת בחו"ל

כולנו רוצים ליהנות מהחופשה המושלמת בחו"ל, החופשה שבה אנו נהנים מכל רגע ושהכל הולך חלק. ובכן, חופשה כזו קיימת רק בסטורי או באגדות כי בחיים האמיתיים תמיד יש חריקות, הפתעות ושלל אירועים לא מתוכננים.

ריכזנו עבורכם 5 טיפים שיהפכו את החופשה שלכם למוצלחת.

בחרו את היעד המתאים עבורכם

יעד החופשה הוא אחד הדברים החשובים, אם לא החשוב יותר, בתכנון חופשה מוצלחת.

טסים עם ילדים? כדאי שתשקלו לא לבלות את החופשה ביעדים עירוניים כמו ניו יורק, לונדון או ברלין. רוב הילדים ישתעממו מהעיר ומהמוזיאונים וירצו לשחק ולהשתולל.

אם אתם יוצאים לחופשה עם ילדים כדאי יותר לשקול יעדים כמו: היער השחור, הולנד, פורטוגל או יעדים בסגנון, כאלו שבהם הילדים יוכלו להשתולל ולהוציא מרץ ואתם תרגישו בנוח עם זה.

התאמת היעד הנכון לחופשה שלכם היא מפתח חשוב מאוד לחופשה מוצלחת, אם תצליחו בכך כבר השגתם המון.

היער השחור - יעד מושלם לחופשה עם ילדים

בחרו את התאריך המתאים

רובנו נצא לחופשה בחודשים יולי אוגוסט כי אלו החודשים שכל המשפחה בחופש והילדים לא מפסידים מסגרות. קחו בחשבון שיולי אוגוסט הוא שיא עונת התיירות העולמית ושנמלי התעופה, המלונות, חברות השכרת הרכב וכל ספקי התיירות מעלים מחירים ומנסים למקסם את הרווח מהעונה.

אם אתם יכולים להקדים את החופשה קצת או לאחר אותה לשבוע הראשון של ספטמבר, תוכלו ליהנות מחופשה זולה יותר, רגועה יותר ועם הרבה פחות תורים.

בחירת התאריך המתאים היא קריטית כיוון שהיא תקבע איך החופשה שלכם תיראה.

תכננו את החופשה

לא משנה לאן אתם טסים כדאי שתדעו מה כדאי לעשות שם. חבל שתגיעו ליעד ולא תדעו מהם המקומות השווים שכדאי לבקר בהם ומהן האטרקציות המרכזיות של העיר.

אם אתם לא מהמתכננים אז לא חובה לקנות ספר ולשבת לתכנן שעות, אפשר לשאול בקבוצות ברשתות החברתיות או להתייעץ עם חברים שכבר היו ביעד ויכולים לספר לכם מהם הדברים השווים שכדאי לעשות.

אם אתם כן מהמתכננים אז נפלתם טוב, כדאי להכין תוכנית עבור כל יום חופשה ולהתייעץ בקבוצות השונות כדי להפוך את החופשה למושלמת עבורכם. רק בבקשה תתייחסו לנקודה של תיאום ציפיות עם שאר חברי הקבוצה.

אמסטרדם - יעד נהדר לחופשה זוגית בעיר מקסימה

תאמו ציפיות עם המטיילים האחרים

גם אם אתם נוסעים במסגרות משפחתית כדאי ורצוי לעשות תיאום ציפיות. חבל שתגיעו ליעד רק כדי לגלות שאחד הילדים/ההורים תכנן לעשות בטן-גב וילד/הורה אחר תכנן לטייל ביעד או ללכת לשופינג.

זוהי שיחה קצרה שאם תקיימו אותה אתם תוכלו לחסוך המון מתחים בזמן החופשה (אל דאגה, יהיו מתחים בתחומים אחרים) ולדעת שיהיו ימים שבהם אתם תעשו את מה שאתם רוצים ויהיו ימים שבהם אתם תלכו לקראת האהובים שלכם ותעשו את הדברים שכיפיים עבורם.

תיאום ציפיות הוא דבר חשוב בכל תחום בחיים ובעיקר כאשר יוצאים לחופשה ועוזבים את המוכר לטובת משהו חדש. אל תוותרו על תיאום ציפיות לפני הטיסה!

בחרו את המלון המתאים עבורכם

בחירת מלון היא אחד הדברים שיכולים להפוך חופשה למוצלחת או לכישלון. אם בחרתם מלון שאינו מתאים עבורכם אז אתם תתקשו ליהנות מהחופשה. אם אתם זוג שמעוניין ליהנות מחיי הלילה של פראג, אין עם שתיקחו מלון באזורים המרוחקים של העיר. כדאי לקחת את המלון בפראג ברובע פראג 1 וליהנות מהנוחות של מרכז העיר.

אם לעומת זאת אתם מטיילים בהולנד או ביער השחור עם משפחה אז כדאי שתקחו לכם צימר שבו תוכלו ליהנות בחיק המשפחה ושהילדים יוכלו להשתולל בסביבה וליהנות מהטבע והאווירה.

לא סגורים על מלון מתאים עבורכם? דברו איתנו ונשמח לעזור לכם!

תיהנו מהבלתי צפוי

זה קשה, קשה מאוד, אבל קחו בחשבון שבמהלך החופשה יקרו לכם כמה דברים לא צפויים, דברים שהולכים נגד התוכניות שלכם. זה יכול להיות מזג האוויר, מצב בריאותי של אחד המשתתפים, חג מקומי או כל דבר אחד. זה לא קל אבל תנסו לקבל את המצב החדש ולהפיק ממנו את המיטב.

לדוגמא: תכננתם יום בחוף ועכשיו הכל מעונן? שבו בבית הקפה המקומי ותיהנו מהמצב ומהאווירה עם משחק זוגי/משפחתי ותעזרו אחד לשני ליהנות מהמצב הבלתי צפוי.

זהו, אם אתם מעוניינים ליהנות מחופשה מושלמת בחו"ל כדאי שתקחו בחשבון את הדברים שכתבנו פה ותנסו ליישם אותם. הכי חשוב זה לתאם ציפיות ולהרים אחד לשני. זכרו שבחופשה לא תמיד הכל הולך כמו שתכננו וזה בסדר כל עוד מנסים לקחת את הדברים בקלות וליהנות מהמצב החדש.

לאן אתם מעוניינים לטוס?